רטיבות בקיר פנימי

רטיבות בקיר פנימי

רטיבות בקיר פנימי

איך להתמודד עם רטיבות בקיר פנימי?

כדי לבדוק אם יש רטיבות בקיר פנימי, אתה יכול לנסות להסיר לבנים מהקיר. באמצעות פרויקט כמו" כיצד להסיר לבנים", אתה יכול לראות אם יש פסולת בחלל. לבישת כפפות עבות חיונית למשימה זו, והשתמש בשואב אבק ישן כדי להסיר אבק. אם אתה מסוגל להסיר יותר משני לבנים מקיר, ייתכן שתרצה ליצור קשר עם איש מקצוע כדי לבצע משימה זו.

מה גורם לרטיבות בקירות הפנימיים?

בהתאם לסיבה, רטיבות על הקירות הפנימיים נגרמת על ידי כמה דברים. בנכסים ישנים יותר, למשל, עבודות הגבס הקיימות יכולות להיות מזוהמות במלחים היגרוסקופיים, המושכים לחות. כאשר טיח הוא סדוק, הוא הופך להיות יעיל, והרטיבות תמשיך להתפשט על הקירות. למרבה המזל, ישנם כמה פתרונות שיכולים לפתור בעיה זו.

כאשר אתה מבחין לראשונה בנקודה לחה על הקיר, סביר להניח שהיא נגרמת כתוצאה מעלייה או נפילה של לחות. רטיבות בקיר פנימי נגרמת על ידי מים העולים מהרצפה. אם המים עולים גבוה יותר מאשר הלוח עוקפת, זה יגרום סימן הגאות. ברגע שמופיע סימן הגאות, מים עשויים לנוע במעלה הקיר. אם זה קורה, הגיע הזמן להתקשר לאיש מקצוע שיפתור את הבעיה. הדבר הראשון לעשות הוא להעריך את מידת רטיבות בקיר פנימי. אם התיקון הוא יותר ממטר אחד גבוה, זה יכול להיות עולה לח.

רטיבות בקיר פנימי היא בעיה רצינית שיכולה להרוס בית. זה מתחיל ברמה הנמוכה של הבניין ואז נע למעלה. אם הבעיה לא מטופלת מיד, זה יכול להוביל לבעיות חמורות. רטיבות בקיר פנימי נגרמת בדרך כלל מכישלון מסלול ההוכחה הלח. גיל, נזק או התקנה לא נכונה של קורס ההוכחה הלחה עלולים להוביל לבעיה. קרעים זעירים בקירות עשויים לאפשר כניסת מים לבית. בנוסף, מבנים הסמוכים לבית יכולים גם לגרום לחדירת מים.

כיצד לתקן רטיבות בקיר פנימי?

ישנם מגוון טיפולים לטיפול בבעיות רטיבות בקירות הפנימיים. איזה טיפול הכי מתאים לך תלוי בסוג הבעיה הלחה. רטיבות בקיר פנימי נפוצה, אך זה יכול להיות יקר וגוזל זמן להחליף את המסלול חסין הלחות. כדי לתקן את הבעיה, להחיל קרם לחות לחות או מרגמה איטום לתוך הקירות. במקרים חמורים יותר פנה למומחה לבדיקת לחות לקבלת ייעוץ.

ראשית, השתמש במד לח כדי למדוד את כמות הרטיבות הקיימת בקירות. מד לח כולל שתי שיניים בבסיס ומחוון מפלס בחזית. מטר לח יכול לזהות נוכחות של רטיבות בקירות ולספר לך כמה נדרש לתיקון. אם אתה מבחין שהבעיה אינה נגרמת על ידי רטיבות בקיר פנימי, אתה יכול למרוח קרם הגנה לבנייה כדי למנוע חדירת גשם לקירות.

אם הלחות מגיעה מבפנים, אתה צריך לבדוק את הנכס עבור סדקים. טיט סדוק יכול לאפשר לחות להיכנס ולגרום נזק לקירות. זה יכול גם לשבת על עץ, גורם לו להירקב ולהיות פרויקט יקר. כדי לפתור את הבעיה, התקשר לסוחר מקצועי שיכול לזהות את הסיבה השורשית ולספק טיפול יעיל.

מה לעשות עם קירות פנימיים לחים?

בבתים רבים יש קירות פנימיים לחים. אם לא מטפלים בהם, טלאים אלה עלולים להפוך לא בריאים ואף יכולים להשפיע על שלמותו המבנית של הנכס. כתוצאה מכך, חיוני לטפל בקירות לחים באופן פנימי כדי להציל גם את הבית וגם את בריאותך. המשך לקרוא כדי ללמוד מה גורם לקירות פנימיים להיות לחים, כיצד לזהות את סימני הרטיבות וכיצד להתמודד עם קירות לחים בעצמך. זה אולי יפתיע אותך ללמוד שקירות לחים ניתנים לתיקון בקלות.

בתחילה, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם קירות לחים היא למצוא את המקור. אם הבעיה נגרמת על ידי אוורור, למשל, זה יכול להיות מקרה פשוט של שימוש מסיר רטיבות. עם זאת, זה לא יפתור את הבעיה לחלוטין ועדיין ימשיך לפגוע ברכוש. ניסיון לצבוע על הרטיבות פשוט יסווה את הבעיה ויחמיר אותה, ולכן עדיף לטפל במקור הרטיבות.

רטיבות בקיר פנימי מאובחנת לעיתים קרובות כעיבוי. אבל אם אתה לא בטוח, מקצועי יכול לעזור לך לזהות את הבעיה ולספק את הטיפול המתאים. רטיבות בקיר פנימי היא בעיה נפוצה ועשויה להיות קיימת דרך קירות או תקרות פנימיים. עובש יכול להתפתח בכל סוגי הלחות, מעיבוי ועד רטיבות. בדרך כלל, הגורם הגדול ביותר של עובש הוא עיבוי, שהוא תוצאה של אוויר לח חם להכות משטח קר. זה יכול לגרום טלאים עובש כי הם מאוד לא בריא עבור התושבים.