שיפוץ וחידוש רצפות פרקט

שיפוץ וחידוש רצפות פרקט

רצפות פרקט צריכות קצת טי-אל-סי אם אתה רוצה לקבל סיום ארוך. אתה יכול לקנות ערכת חידוש שיש בה כל מה שאתה צריך כדי לחול ולשפץ את הרצפה שלך. הערכה מגיעה עם גימור ברור, אטצ 'ר כימי, וכלי יישומים. האטצ 'ר הכימי עוזר להסיר את הגימור המקורי ומאפשר לחדש להידבק טוב יותר. הגימור הברור מיושם עם כרית צבע או כלי המסופק בערכה.

לפני שאתה מתחיל השיפוץ שלך, אתה צריך לנקות את הרצפה ביסודיות. זה אומר להעביר רהיטים וחפצי ערך מהרצפה. אתה צריך גם לשאוב את הרצפה ביסודיות. ודא שהקובץ המצורף על שואב האבק שלך מתאים לפרקט/רצפות קשיחות. אחרת, ייתכן שתצטרך להשתמש במברשת רכה.

רצפות פרקט הן משטחים עדינים וזקוקים לטיפול מומחה. שיפוץ רצפות פרקט הוא אמנות בפני עצמה, הדורשת ידע מקצועי וניסיון. מסיבה זו, אתה צריך לשקול לשכור איש מקצוע לביצוע הפרויקט. לחלופין, אם אתה שימושי, אתה יכול לקחת על השיקום בעצמך. עם זאת, אם אתה לא בטוח מה אתה עושה, עדיף להשאיר את זה למומחים.

לפני שתתחיל בשיפוץ, תרצה לשקול איזה שטיח אתה רוצה. זה אמור להתאים לרצפת הפרקט החדשה שלך. אפשר גם לבחור וילונות שיתאימו לשטיח החדש. הדפוסים הפשוטים ישמרו על רצפת הפרקט חמה. דבר אחד שיש לזכור כאשר שיפוץ רצפת פרקט הוא כי רהיטי עץ נוטה לאבד את צבעו לאחר 20 שנים. זה יכול ליצור אווירה לא רצויה, אז תרצו להימנע מצבע כהה על הרצפה.

ברגע שיש לך ניקה ושקע הרצפה, תצטרך למלא כל פערים ברצפה עם מילוי עץ שרף. החומר הזה מתייבש במהירות, אז עדיף למלא פערים גדולים יותר קודם. תצטרך לחכות 30-60 דקות כדי שזה יקבע. חשוב לזכור שמילוי עץ השרף חשוב גם לאיכויות המבודדות של רצפת הפרקט שלך.

אם אתה מחפש לשחזר את הגימור המקורי של רצפת הפרקט שלך, אתה צריך להשתמש במוצר תחזוקה ייעודי לרצפות פרקט. מוצרים אלה באים בצורה של ליטוש ושעווה קשה. השתמש בטכניקת היישום הנכונה עבור רצפות שעווה או שמן גמור. עבור פרקט שעווה רצפה, אתה צריך להחיל שני מעילים של שעווה קשה. אתה אפילו יכול להחיל את אורן החזרה כדי להתאים את תת-הקופסה הישנה.

אם אתה מחפש לשחזר רצפת פרקט, זה חשוב לוודא זה בטוח לילדים לשחק על זה. אתה צריך להתייעץ עם מקצוען בריצוף פרקט כדי לא לשים אותם בסיכון של קריעה או נפילה. חלק מקומות הפרקט משוחררות בשל נזקי מים, תת ־ מקף לא יציב או דבק ביטומן ישן. כדי לתקן רצפות פרקט משוחררות, אתה יכול להחיל דבק רצפה גמיש בלוקים המשוחררים.

רצפות פרקט הן תוספת יפה לכל חדר. הם יכולים להתאים לכל סגנון עיצוב. אריחי פרקט עשויים מפיסות עץ שונות המסודרות בתבניות גאומטריות. מאז שנות ה-60 הפכה ריצוף הפרקט לפופולרי בארצות הברית. יש לו קסם מיוחד שמושך תיירים. זה מוסיף מגע מיוחד נוסף לחדר וגורם לו להיראות ייחודי. הסגנון הוא גם דרך נהדרת למכור בית.

ריצוף פרקט עשוי בדרך כלל מחתיכות קטנות של עץ הדבוקות זו לזו. בעבר, ריצוף פרקט הותקן באמצעות ביטומן חם, אבל הטכניקות המודרניות של היום להשתמש בדבקים קרים. אם אתה רוצה לנסות את פרקט ריצוף עצמך, אתה יכול למצוא את המוצר הנכון באינטרנט. חלק מהמוצרים האלה מיועדים במיוחד לרצפות פרקט. הם מספקים גימור יפה לקומות שלך.