עיצוב משרדים – מי מעצב משרדים? ‏

עיצוב משרדים – מי מעצב משרדים? ‏

עיצוב משרדים

אתה בטח מכיר את עיצוב המשרד. אבל אתה יודע מי באמת מעצב משרדים? ולמה אתה צריך לשכור מומחה? שאלות אלה תלויות במטרת המשרד שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעצב את המשרד שלך. אל תשתמש בתכנונים בגודל אחד. כל צוות פועל בדרך אחרת. בעוד חלק מהצוותים זקוקים לשקט, אחרים זקוקים למגע מתמיד. ניתן להשיג זאת בתאים או בחלל עבודה פרטי למחצה.

למה מתייחס העיצוב המשרדי?

עיצוב משרדי הולם הוא חיוני למקסם את יעילות העובדים. עובדים צריכים להרגיש בבית במשרד מאורגן ומתפקד היטב. כל העובדים צריכים להיות מסוגלים להסתובב בחופשיות בין המחלקות ולחלוק מידע בקלות. פריסת משרד אמורה לחבר חלקים באופן הגיוני כדי למקסם את שיתוף הפעולה של העובדים. רווחים צריכים לאפשר תנועה ושקט. משרדים צריכים להיות מתוכננים לשמור רעשים והפרעות במפרץ. כמה תחומים במשרד דורשים פרטיות, כגון ראיון או מדור חקירות.

טכנולוגיה יכולה לשפר את פנים המשרד. ניתן לשפר את חווית העבודה באמצעות פתרונות אודיו-ויזואליים, כרית טעינה אלחוטית, פתרונות כוח בשולחן, מערכות ניהול כבלים וטכנולוגיות אחרות. לא ניתן לעצב מחדש משרד בלי לכלול עובדים. תקשורת לא יעילה עלולה לגרום לתרעומת עובדים ולהתנתקות. לפני שאתה עושה שינויים פנימיים גדולים, חשוב לתקשר עם העובדים שלך. חלל מעוצב היטב יכול לעורר פרודוקטיביות.

משרד מעוצב היטב מקדם יעילות ופרודוקטיביות. עובדים מבלים יותר זמן במשרד מאשר בבית. סביבה נעימה ונוחה תשפר את יחס העבודה והמורל של העובדים. סוג העסק שבו עובד עובד צריך להיות משתקף במשרד. אולי למשרד של עורך דין יש צבעים אפלים יותר, קווים נקיים ומשרדים פרטיים. משרדו של מעצב גרפי עשוי להיות בהיר ותוסס.

מי מעצב משרדים?

בבחירת מעצב שיעצב את המשרד שלך, יש הרבה דברים שצריך לשקול. חשוב שיהיו ריהוט ארגונומי ואוורור טוב לנוחות העובדים. האנשים שישתמשו בחלל צריכים להיות בעדיפות ראשונה. חוץ מהגורמים האלה, אתם צריכים גם לחפש מעצב שמשתמש בשיטות תכנון אוניברסליות. שיטות אלו גמישות וניתן להתאים אותן לצרכים המשרדיים לאורך זמן. הם יעזרו לך למצוא את המשרדים המושלמים לחברה שלך.

משרד מתוכנן בצורה מתחשבת יכול לשפר את המורל של העובדים ולהגביר את התפוקה. עיצוב משרדים קטנים טוב מדגיש את המאפיינים המגדירים של החברה, מה שיכול לעזור לשמור על המוטיבציה של העובדים. הוא מעביר את תדמית החברה ואת המותג ללקוחות וספקים פוטנציאליים. עסק שמעודד ביטחון עצמי ומראה הצלחה יכול להגביר את רוח הצוות. חשוב לשקול את המותג הכללי שלך לפני שכירת מעצב פנים.

סאם ג 'ייקוב סטודיו עיצב את המאחז הלונדוני של טקראם. המשרד מאופיין על ידי מסגרות ושריון הנתמכים על ידי אוסף של חומרים וחפצים. למשרד יש בר, משרדים נוחים ושפע של מקום לפגישות. זהו מקום נפלא לארח בו מפגשים עסקיים, כיוון שהוא נועד לטפח יחסי עבודה טובים בקרב העובדים. אתה יכול גם לשקול בית קפה, בית תה, או קפה בזמן שאתה שם.

למה אתה צריך להעסיק מומחה לתכנן את המשרד שלך?

משרדים הם המרכז המרכזי של העסק שלך. רוב האנשים מבלים את רוב זמנם במקומות האלה. בעוד הם עשויים לעבוד מהבית על פרויקטים הקשורים ללקוח מסוימים, הם מבלים זמן רב במשרד. משרד שנראה לא מסודר או לא מאורגן שולח מסר שגוי. האזור הזה הוא מקום נהדר לשכור מקצוען. הנה כמה יתרונות של שכירת מומחה בפריסה משרדית:

מעצבים מקצועיים יודעים באיזה חומרים להשתמש. למעצבים מקצועיים יש קשרים שמאפשרים להם להשתמש בחומר איכותי. זה בלתי אפשרי לצפות שמעצב ישתמש בחומרים באיכות נמוכה או בעיצוב שלא מתאים לצרכים שלך. עיצוב מחדש של משרד יכול להיות מכריע. מעצב מקצועי יספק לך הדגמה של המשרד המוגמר כדי שתשתנה כרצונך.